2010. június 27., vasárnap 4:40 Bejegyezte: Dombi Mátyás
Hosszabb ideje már nem irtam a blogra, nehéz hosszú napokat töltöttem a korházba, 10 napon átt gyötört a láz, naponta 2-3-szor belézasodtam, hála az urnak tegnap és ma nem volt lázam.Hálás vagyok az úrnak, hogy anyukát itt tudott lenni velem.Ma elég jol vagyok, ha folyamatosan igy erősödöm a hét elején újból kemoterápiás kezelés kovetkezik.
Most röviden együtt jol esik az hogy, tudom hogy, vannak akik imátkoznak értem.

3 Response to " "

  1. Johanna Says:

    Imadkozok erted minden nap. Kivanok sok-sok eröt a kezeleshez. Az UR veled van.

  2. helga_dombi Says:

    Szia Matyas! Orulok, hogy irtal, jo hallani, hogy jobban vagy. Nem nagyon szoktam blogokat olvasni ujabban, mert nincs idom ra, de a tiedet mindig kovetem es olvasom.
    Az ejjel veled es szuleideel almodtam. Az AKH-ba voltunk egyutt, vartuk a doktort.
    Sokat gondolunk rad, imadkozunk erted! Az Ur erositesen meg, azt kivanjuk! Szeretettel, Helga

  3. Piroska Says:

    Mi is imadkozunk erted. Tesszuk ezt mindennap es kitartast kivanunk neked a teljes gyogyulasig.

Megjegyzés küldése