2010. május 3., hétfő 12:27 Bejegyezte: Dombi Mátyás

köszönöm szépen a blogot Adinának nagyon szép ajándék számomra.


4 Response to " "

  1. Piroska Says:

    Kedves Matyas. Nagyon nagy szeretettel gondolunk rad (nem csak ma). Kivanunk neked nagyon boldog szulinapot es Isten gazdag aldasat az eletedre.
    aGergely csalad

  2. helga_dombi Says:

    Kívánunk ezen az úton is Boldog Szülinapot, Mátyás! AZ Úr áldjon meg és őrízzen meg téged, esősítsen meg mindíg, amikor szűkséged van rá! Tudd, hogy gondolunk rád, és imádkozuk érted, és az operáció alatt is fogunk imádkozni, hogy az Úr áldja meg a doktorokat, adjon nekik bölcsességet hogy tudják az operációt annak rendje szerint végezni. Légy erős és bátor, Isten veled van, bármerre mész, bármerre jársz, Őt nem kötik a természeti szabályok, nem kötik a határok. Nézz be a blogomba, van ott egy vers, amit dedikálok neked. Különösen az utolsó mondatot figyeld meg:
    "Ne félj, csak higgy!"...én elindultam veled,
    Azt hiszed, hogy félúton elengedem a kezed?
    Mondjon bárki bármit is körülötted,
    Nézzen bár lehetetlennek is ki helyzeted,
    Te ne félj, Én itt vagyok, nálam semmi se lehetetlen,
    Te csak higgy, bízz és várd el,
    Hogy a legreménytelenebbnek tűnő helyzetben
    Melletted vagyok, itt vagyok veled!" Az Úr legyen veled!

  3. Dombi Mátyás Says:

    vvv

  4. Anna Says:

    Kedves Mátyás. Mi is szeretettel és imádkozó szívvel gondolunk rád és követjük naplód. Az Úr Jézus tartson meg. Boldog születésnapot kívánunk.
    A Borzási család

Megjegyzés küldése