tervek

2010. május 3., hétfő 12:39 Bejegyezte: Dombi Mátyás
Május 11-én kell jelenkezzünk a bécsi korházba(AKH) és 12-én pedig lessz az operáció.
Előtte pedig az unoka tesoimmal találkozunk töbször is akik magyarországrol jönnek.
Az operáció után pedig szeretném Bécset megnézni nem csak a korházbol meg a kocsibol.

pár percunk van még itt Cegléden és indulunk tovább az Úr segitségével Bécsbe.
egy napot töltöttem az unoka testvéreimmel nagyon jol telt hálás vagyok hogy az Úr megörzött az úton.Megérkezett Dobi testvér aki leszz a tolmács.
hittel a szivünkben és imádkozva indulunk kb egy óra mulva.

Az úton elkaptunk egy dugot valaki balestett okozott de mi szerencsécen megérkeztunk.

5 Response to "tervek"

  1. Maresz Says:

    Szívből kívánom, hogy sikerüljön a terved.

  2. Anna Isten oltalmában Says:

    Ha jő az este s megjelennek a csillagok,
    Hidd el,neked is ragyognak,s mintha azt irnák,
    MÁTYÁS ! Boldog születésnapot !

    Áldjon meg és őrizzen meg téged az Úr
    A hosszú úton és a mütét alatt és utána is .
    Szeretettel
    Annuska néni

  3. iri Says:

    Aldott szulinapot!
    Adja meg az Ur szived kivansagat!

  4. helga_dombi Says:

    Na kik az AKH-királyok?:)) Még játszodtál azzal a username-al? Én azóta se honfoglalóztam:)

  5. OLGA Says:

    Örülök,hogy jól utaztatok,még irjatok magatokrol ,ha módotokba lesz ,várjuk imádságos szivvel! Az UR oltalmazzon benneteket,sokat gondolunk rátok!!!!

Megjegyzés küldése